December 3 - Foton

Som sagt så har jag ju varit väldigt dålig på att lägga upp bilder, både här och på bilddagboken. Och bilddagboken är skit-skum på min dator, den hänger sig så fort jag ska titta i någon annans bilddagbok så jag har inte ens försökt laddat upp bilder där.
Men för att ta ifatt detta så är detta ett inlägg med bilder från en hel rad med helt olika tillfällen under hösten.



Biltur i regn.

    
Lite bilder från några av mina höstpromenader, då löven var som vackrast.

  
Första frostnatten.

 
På väg hem från skolan en dag så var himlen typ rosa. Jag tycker det är så fränt när det är så.


En dag på min rast under min första praktikperiod.


Frukostmacka :p

      
Väldigt några och dåliga kort från weekendresan till Ullared med Anna-Clara, Lena och Johanna.


Mitt "mästerverk" från en av bildverkstäderna.

 
Min nya, lila klänning som jag har berättat om :p Den matchar min förra gardin ju :p (Nu har jag ju mina julgardiner uppsatta).

   
Julkänsla! I söndags var det första advent och det var städning som gällde under helgen. Advenstljusstakarna åkte upp och jag började så smått skriva julkort :)



 Och sist, men inte minst, så kommer några bilder på tatueringen. Dom är inte bra, men det är ju alltid något :p Här är iallafall tiorna som ja växlade in för att betala tatueringen ;)

 Här har vi orginalet.

 Och här är min :) IRL ;p (Med blixt)

 Och här utan blixt. För dom som inte vet så sitter den på mitt högra ben, på utsidan eller vad man ska säga ;p Det kan nog komma upp bättre bilder senare i framtiden ;p


Sådär. Nu tycker jag att jag tagit igen rätt så många bilder under höstens gång i detta inlägg. Men nu ska jag skärpa mig och ladda in bilder mer regelbundet. Det är ju lite roligare så :p


Nu är det snart dags att packa och bege sig upp till fotbollsträningen :)

Kommentarer
Postat av: Anna-Clara

Hehe, vilka bilder du har tagit från Ullared

Du är verkligen en mästerfotograf!!!!

" Jag bara skämtar" Åh när jag ser dessa bilder får jag rysningar i hela kroppen.....

2008-12-05 @ 18:51:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback