Februari 23 - Efter pluggandet

Nu ger jag upp.
Allt jag skriver blir ändå bara pannkaka.
Mitt arbete kommer bli skit och jag funderar på att skita i det överhuvudtaget.
Men, samtidigt känns det onödigt.
Om jag skriver ett skitdåligt arbete så kommer jag ändå få komplettera upp det inom en snar framtid så det kanske inte ens är värt att lägga ner energi på det?
Min energi kommer inte ligga på det där arbetet mer ikväll iallafall.
Jag får hoppas att jag kan få nya krafter tills imorrn, men det är tveksamt.
Ikväll kommer det tyvärr bli en tjockis-kväll.
Men imorrn är det träning, som tur vad i två timmar. En inbjuden tränare kommer också vara där så man kanske ska försöka prestera någorlunda kanske också.. Det kan nog bli lite spännande, om det inte blir för mycket nytt för mitt lilla huvud..

Jag vill fly.

Som sagt, det blir bara pannkaka av mina så kallade ord och meningar så det är nog bäst att sluta nu innan detta blir pinsamt.



'Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback