Februari 24

Goder morgon.
Nya krafter med arbetet. I don't think so..
Lite har tillkommit, men en sida till ska det vara och upplägget måste ändras och förbättras. För en gångs skull är jag ändå ute i skapligt god tid, men jag vet inte om detta hjälper. Jag har till tisdag morgon på mig. Och imorrn äre skola hela dagen, 8-5. Kanske inte hinner med 5-bussen heller och om jag ska släpa på pappas dator så tänker jag inte ta 46:an.. Då kommer jag hem kvart i 8. Huuh, låt mig försvinna.

Men, nu ska jag minsann försöka lite till här. Lite, lite till..
Sen hade min snälla mamma spelat in House åt mig i fredags (fast jag inte hade bett om det) så det ska jag ta och hinna se också innan fotbollsträningen :)
Sen blire väl plugg igen när jag kommer hem, med uppsatsen också, och så ska jag spela Yatzy med Helen en omgång och så äre En annan del av Köping som jag inte får missa heller ;p

Sundays, it's a long day..

'Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback