Uppsatsen

Nu är den inskickad. Nu är allt försent.
Tentan är kvar, på onsdag. Fullt pluggande inför den nu.

Hoppas jag blir godkänd...

Hoppas Internet här hemma kan bli normalt snart. Panik!


I fredags efter matkörningen märkte jag att mina vinterstövlar var trasiga, rejält till på köpet. Så igår inhandlades ett par nya. Billiga var dom, kanske inte fullt så fina som mina gamla (som nu ligger i soptunnan) men dom duger. :p

Var också inne i stan i fredags (fan vad längesen det var jag skrev!) och då körde jag bil. Kom inte vilse en enda gång! Men, av ren vana parkerade jag bilen här hemma två timmar innan jag skulle åka, med handbromsen i.
Den frös fast och jag kom bara till korset vid bischa. Där tog det stopp och bromsarna låg i hårt. Pappa fick komma och "köra" lite så det lossnade efter ett tag. Men det blev ett varv runt kyrkan och efter oss lämnade vi ett stort grått moln och en stark doft av bränt däck. Haha, jag tror att jag är förföljd av en förbannelse. Men som sagt, vilse kom jag inte ;)

Annars var fredagen en bra dag. Fick långköret på jobbet, men det gick bra. Ingen sladd eller nåt. Ägget blev perfekt kokt och det kompletterade den lite för tjocka gröten. Hade två handel, och visst köpte jag fel garn men det var ingen fara på taket för det för det slapp jag ta hand om eftersom jag slutade klockan 2 :)

Nepp. Tenta-plugg var det.

Förresten, det är träning på onsdag :D



So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback