Juli 28

I fredags blev det en cykeltur till stugan.
Så där spenderades helgen, och det var varmt och gosigt hela helgen :) Men ännu har det inte blitt något dopp..
Idag började en vecka med sju dagars jobb, så nu är en kväll avklarad.

Imorgon är det äntligen dags för fotbollsträning igen. Det är så jävla behövligt i min vardag.


Snart kommer jag att vara en student igen. Inte längre en sommarvikarie på Gusums hemtjänst.
Vad jag önskar att jag kunde jobba på hemtjänsten ett år eller två till. Men det funkar inte. Inte föt mig.
Näpp, men jag hoppas att jag får hoppa in och vicka lite då och då. Och nästa sommar vill jag gå på åtta veckors schema igen.

Men det är så oerhört mycket man vill här i världen.
Många saker som jag vill ha ogjorda. Många saker som jag ångrar och som jag vill ändra på.
Men det går tyvärr inte.



Men. Min nya dator är på plats nu iallafall.

God natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback