Juni 22

Fotbollsskolan är över.
Midsommar är över.
Midsommar var det jobb som gällde, hela dagen. Men under min tre-timmarsrast hann jag med en god gärning: kaffe och fika med en ensam farbror.
Igår var det också jobb hela dagen.
Idag sltade jag fyra (trött som fan). Har nu också hunnit vara ute och springa en vända med Linda. Fler spring-turer ska det bli, med någon annan och ensam. Jag ska ta tag i det där nu!
Så, efter en helg med massa jobb, lång väntan, fika, promenerade, tv-tittande och städande så är jag glad över att det är måndag imorgon. För då är jag ledig, och då ska jag träffa Carro.



Vissa ord är bara lögn. Vissa är sanning.
Det gäller bara att spara i minnet vilka som är sanning.
Koncentration på dom. Lögnerna är ju faktiskt bara lögner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback