Mars 13

AAAAH!
Panik panik panik.
Hinner inte med nånting längre.

Sitter med en riktig rutten uppgift nu: Lärande i formella och informella miljöer.
Visst, den ska bara vara på 2 sidor, men huuh, det är svårt ändå. Upplägget blir inte bra, underrubrikerna suger och jag vet inte om jag får med det som ska vara med.
Jag vill vara tillbaka på gymnasiet. Där visste jag vad som förväntades av mig. Jag visste hur man skrev uppgifter då. Jag kunde skriva då.
Nu är allt kaos varenda gång jag ska lämna in någonting.
Trodde jag verkligen att jag kunde klara av det här? Ibland så överskattar min förmåga alldeles för mycket.

Men, imorrn ska uppgiften skickas in så det är väl bara att göra det och gå vidare.
Jag ser verkligen fram emot paneldiskussionen som vi kommer ha på seminariet om gruppuppsatsen (det kommer bli min död!)


Träningen igår var härlig!
Sprang ute, intervaller mellan lyktstolparna efter en liten vända i Gusums mörkare kvarter. Sen blev det lite dribblingsträning och skott innan det var match resten av träningen. Helt slut var jag, men så gott jag sov för en gångs skull. Längesen jag sov en hel natt utan att vakna. Nu är statistiken lite förbättrad på denna punkt. Och detgick riktigt bra att läsa skit-boken Vygotskij imorse också. Tror det  beror på att jag sprang skiten ur mig igår. Borde göra det oftare. Very much.


Åh, vad jag längtar till sommaren.
Jag vill jobba, på riktigt! Inte bara några dagar här och där utan hela veckor. Det är cirka 14 veckor kvar. Gash, det är långt.. :(


Oj. Det blev ett ganska långt inlägg idag. Om ingenting.
Men det är ju som vanligt det.

'Hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback