Mars 2 - Träningsmatch

Träningsmatchen mot Trym. Vilket skämt. ¨Dålig plan (hade väl inte räknat med nått annat heller), motståndet nivå ligger absolut inte som våran, men vi sjunker iallafall ner dit och har svårt för att leda tempot i en match. Tungsprunget så inihelvete, världens vatten/gegga-pöl på ena långsidan, och där fick jag starta. Höll på att ramla mitt i den där den ökända babuscka kom och gjorde sig större än ett hus, men jag höll fast i henne och behövde inte ramla alls.
1-0 slutade iaf matchen. Målet gjorde Bella i sista sekunden. Så, en skitmatch för oss men men. Första matchen utomhus i år och det är man ju inte van vid nu efter alla cuper och det.
Men men.

Ville gå på en promenad, då hade dagen varit komplett, men ingen vill gå med mig :(
Istället blir det väl att titta på House eller Vänner. Tjockt.


'Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback