Maj 18 - Slut

Nu är jag nästintill slut på idéer.
Detta är skitsvårt!
Typ 1000 ord kvar att skriva.
GAAH!

Jag bara längtar tills det är över.
Just nu så är det:
2 inlämningsuppgifter
1 dramaverkstad
1 reflektionstillfälle
1 föreläsning (som jag inte tänker gå på för den känns onödigt och dessutom vill jag se brorsan i blont, långt hår som någon hårdrockare av något slag)
1 tvärgruppsmöte (det vet jag heller inte om jag ska gå på då eftersom jag inte ska gå på föreläsningen, får ta och prata med gruppen om det)
1 portfolioseminarium (vilket innebär opponering också)
OCH
1 slutseminarium (det allra, allra sista i den här kursen. Detta är inte ens examinerande utan bara obligatoriskt!)

Så, några dagars "självstudietid" och minst 14 timmars skoltid är det kvar till den 4:e juni (och då har jag inte räknat med akademiska kvartarna).
Då är allting officiellt slut och jag kommer gråta av lycka den dagen.

Den här tiden känns ändå så långt borta, och konstigt nog ganska så lång.
Jag vill att det ska vara juni nu.
Sommar, sol, jobb och vänner och rejäl träning.
Endast 17 dagar borta..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback