November 21

Solen skiner och det ligger lite, lite snö på marken och taken. Mys!

Kim och jag ska snart ta en promenad. Då ska jag få mina Oriflame-saker och Kim ska få sina saker från Ullared och jultidningar. Värsta byteshandeln här :p

Sen blir det plugg som gäller. Men, jag har bestämt mig för att inte åka till biblioteket idag. Istället ska jag under helgen läsa Språkväven och börja med mina individuella texter och VFU-planeringarna och uppgifterna. Robinson för vänta till nästa vecka. Hoppas att jag nu får någonting gjort denna helg med alla dessa uppgifter, men jag tror jag kommer att börja iallafall ;p

På söndag morgon ska jag jobba också. Skönt när det ploppar upp någon dag här och där så man är lite uppdaterad på vad som händer här i krokarna med folket :p


Nu ska jag sätta in alla förra kursens papper i pärmen. Haha, har inte ens gjort detta än :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback