November 22 - Reklam


Denna reklam gillar jag. Fast den nya Citroën-reklamen är helt okej den också.

Förresten, Kim drömde värsta mardrömmen inatt!
Lite läskigt var det att när jag skulle sova igår kväll, så kändes det som att jag föll så jag fick värsta cp-rycket. Det läskiga var att detta kan jag få (fast inte så här extremt) precis innan jag ska somna ibland, men jag var inte i närheten av att somna just nu utan var vid medvetandet. Men den där känslan av att ramla rakt ner i ingenting är riktigt läskig.
Fast Kims mardröm var ju förståss läskigare. Hon och Li skulle bli delade på hälften och hon sprang ifrån en snubbe utan ben som kom ifatt henne. Haha, när man berättar om mardrömmar för någon annan så låter dom ju så mesiga, fast dom känns så oerhört verkliga och hemska när man själv drömt dom.
Skumt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback