November 24

Skola idag. Gick upp tidigt, och pappa kom in och skröt för att han skulle gå och lägga sig efter sitt nattskift. Gash.
Såg också all snö som kommit, och tyckte ju förståss att det var lite mysigt. Men när man väl kom in till stan så blåste det som fan så då var det inte lika roligt att det snöade..
Vi hade gruppträff iallafall och jobbade på med vår opponering som ska ske på fredag och dte gick väl bra. Även om det var svårt emellanåt. Haha.
Sen blev det en sväng på stan med Anna-Clara.
Åkte ner till resecentrum för att gå på bussen där, och då stöter jag på Kim :) Så vi sällskapar ända till Gusum eftersom hon skulle på personalmöte :)

Gick sen och hämtade två paket på bischa, och jag lovar att mina armar är fem meter längre nu efter den lilla promenaden hem med det där jävla paketet. Syrran bar också på ett paket, och det såg så jäkla kul ut, eftersom paketet typ var större än henne så vi båda gick och asgarva och då är det inte så lätt att gå och bära på två tunga paket kan jag säga er :p

Nu sitter jag här och har börjat så smått med en insändare som jag ska skicka in till NT för att skapa lite debatt och tankar kring Vikens kommun. Vi får väl se hur det blir.
Malin och jag ska gå ut och pulsa lite i snön sen också ;p Och så måste jag ta och plugga lite.. Mindre roligt om man säger så..



Hej då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback