November 9 - Fryser

Fryser om tårna så att jag tror att jag tappar dom snart. Usch, blir att krypa ner under filten nu. 
Men nu har jag iallafall läst ut Anne på Grönkulla. En rolig och bra bok. Trodde först att jag inte skulle orka läsa hela, för det är så mycket tjat och prat, men den var riktigt bra när man väl kom in i den.

Kom på det att det är One tree hill sen vid 6, så det ska jag kika på. Så nu blir det ett pass pluggning fram tills dess.

Det svider till i mina ögon när musiken tar slut igen
Har du tänkt på att vi nästan aldrig lyfter vår blick från marken
Mot den svarta rymden ovanför molnen

||...||
 

Kommentarer
Postat av: Anna-Clara

Hej!

Åhh, vad duktig du är med pluggandet! Ska också ta tag i Anne snart. Har bara läst typ 60 sidor i den. Jobbigt att läsa när man är tvingad tycker jag.

2008-11-09 @ 21:20:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback