September 13

Den där jävla alkoholen.
När jag imorse sa "aldrig mer" så tror jag verkligen att jag menade det. Det här är den värsta bakis-dagen någonsin.
Mådde illa när jag drack ett glas blåbärsjuice, och när jag kände doften av anis (typ lakrits alltså). Nej du, det kommer dröja ett tag innan jag dricker igen. Och då ska jag inte dricka fort eller mycket, inte så mycket blandat av en massa olika sorter, och jag ska inte äta kinamat innan!

Men för övrigt var kvällen kul, så länge det varade.
Tack vänner för att ni tog hand om mig.
Börjar tro att det vilar en förbannelse mellan mig och världens bar?

Nu ska jag ta och se det allra sista Vänner-avsnittet.
Sen ska jag sova ännu mer, har inte fått nog av den varan ännu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback