September 17 - Vikariat

Men, jag glömde ju berätta.
Jag ska jobba på en förskola inne i Norrköping imorgon :)

Vikariebanken ringde förut, och jag blev helt paff. Trodde inte att någon skulle ringa in mig eftersom jag bara sätter in typ en dag i taget då jag kan eftersom det emellanåt är väldigt mycket plugg i skolan (som det har varit den här veckan). Men, imorrn ska jag jobba på Villa Eken, avd. Nallen mellan 8-16, så det ska bli spännande. Förhoppningsvis så kanske det kan bli fler dagar där när man väl varit en gång på ett ställe, men vi får se :p
Så det blir minsann ingen sovmorgon imorgon inte. Nej då, upp halv 5, för att ta bussen klockan 6 in till stan. Jag hoppas verkligen också att jag har sån tur att jag kommer hinna med 16:25-bussen imorgon så att jag inte behöver springa upp till träningen imorgon. Men det får vi se då.

Nervös börjar jag bli iallafall. Vill ju att dom ska få ett bra intryck ifrån mig, och det är ju inte så lätt när det kommer vara helt nya rutiner och helt nya barn och namn och lokaler. Men samtidigt ska det bli väldigt roligt också.




Detta var dagens goda nyheter,
made by Lalla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback