September 2

Idag var jag till och med uppe innan tuppen, fast jag har sovmorgon ;p
Har läst nu en del, tittat klart på Vänner-boxen och diskat.
Har fortfarande lite kvar att läsa, men hade inte ro i kroppen att bara sitta och bläddra sida efter sida, så jag tänkte börja skriva på mitt paper lite smått nu. Har fått en viss panik, eftersom jag snart ska bussa in till stan, ha rörelse till 5 och direkt när jag kommer hem så ska jag springa upp till Dalängen för att hinna träna. Men det blir nog bra..


Men, ska hinna fixa iordning mig också, och skriva litegrann på det här papret.
Sen bär det av, och jag har inte bestämt mig än om jag ska läsa lite på bussen in till stan, eller om jag ska sova. Jag får se hur det känns när jag väl sitter där ;p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback