September 23

Dagen har varit hektisk, som vanligt.
Men, nu tänkte jag försöka hinna skriva ett litet inlägg innan jag ska lägga mig i sängen och läsa. Både Musikalisk utveckling i förskoleåldren och inför forskningsseminariet imorrn. Usch, längtar tills det är över. Det är så mycket saker som man går omkring och oroar sig för nu. hur fan ska jag hinna med allt?
Jag hatar när jag slutar klockan 5 också och måste stressa som en idiot för att hinna till träningen. Och så blir det ju alltid att äta något på bussen, vilket nu har blivit flera gånger en stor baguette (vitt bröd också). Att jag aldrig lär mig.! Gash, hoppas jag kan förändra detta snart. Kanske till inomhusträningen?

Men, Oriflame-kvällen igår var trevlig. Nu blev också Kim säljkonsulent bara så där :p
Idag hade vi drama också. Den sista dramaverkstan för den här kursen, sköönt. Sista rörelseverkstan är på torsdag också, och då ska vi  redovisa den egna massage-sagan, som jag har gjort :p


Men, nu är klockan mycket och jag måste hinna läsa också.
Så hej då och god natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback