September 26 - Gruppträff

Nu har vi i gruppen jobbat färdigt för den här veckan, och vi var så duktiga så :)

Nu ska jag försöka skriva ut lite till innan det är dags att besöka Clas Ohlson för ett ärende åt pappa och sedan ska jag ut till Media Markt och Maxihuset och spendera pengar på massa kul :)
Så lite promenad blir det, och det är ju alltid finfint för idag har jag bestämt att det ska bli en hyfsad dag, på många olika sätt.

Jag har fått veta att jag ska jobba 4 dagar (tror jag att det var) på hemtjänsten nu också, så det var kul! :D Synd bara att det var typ lika många som jag var tvungen att säga ifrån om eftersom att jag har praktik nu i t vå veckor. Men en dag ska jag försöka gå lite tidigare, och sen så ska jag fråga om jag kan börja lite senare än fyra för att jag har musikverkstad. Men vi får väl se. Just nu blev jag bara glad att jag vet om några tider så här mycket i förväg. Även fast jag inte alltid håller mig till mina planeringar så är det bra värt att ha dom där.
Dessvärre så ska jag jobba den helgen då vi har fotbollsavslutning, jag jobbar till 4 på lördagen och delad tur på söndagen. Så det blir inte så mycket supa för min del, men förhoppningsvis kanske det blir någon mer partykväll?


Nu ska jag inte sitta här och häcka, har ju faktiskt saker att göra ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback