September 27

Blev väckt vid halv 8 idag, av telefonen.
Det var jobbet, så jag ska jobba mellan 13-21:30 idag. Det var skönt att jag inte skulle börja då halv 8, för då hade jag nog inte riktigt hängt med under dagen. Men jag kunde efter ett tag somna om, så gick upp vid 9 istället.

Så nu har jag bäddat rent i sängen, tvättat lite och satt in Polen-bilderna i album :) Kan tyvärr inte sätta in alla bilder än eftersom jag inte har dom i ordning, utan måste framkalla ännu mer innan album 2 kan bli komplett :) Så det tror jag att jag ska ta och göra på onsdag :)

Nu ska jag kila bort till jobbet och höra hur mycket det är som har förändrats där på en och en halv månad. Vilket nog kan vara väldigt mycket skulle jag tro.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback