Augusti 16

Nu har jag hittat hem till Gusum igen :p

Helgen har varit lång, och väldigt rolig.
I fredags blev det ju lite (en hel del) drickande och natten avslutades med en massa Singstar. Jag är fortfarande hes, men det var det värt. Var ju inte direkt uppe med tuppen, eftersom vi la oss efter att tuppen hade gått upp så till frukost vart det favoriten, stekt falukorv och pasta :)
Lördagen var med andra ord en segdag, men framåt kvällen vågade vi oss ut, och då besökte vi Kim för att ta en fika. Detta besök resulterade i att jag ännu en gång (det kanske var 5 år sen) har fått en Herman att leka med i 10 dagar (om han inte slutar bubbla) :p
Somnade till Offside rätt så skapligt sen i Karsmåla.
Och nu som sagt är man hemma igen.

Snart dags att åka till jobbet, så man kanske ska göra iordning sig inför det lite smått.

Och imorgon bär det av till LiU och första skoldagen i Linköping. Jag vill inte..



/Lalla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback