Augusti 10

Mycket som händer och sker här.

I fredags var det partaj. Riktigt roligt :)
I lördags blev det på grund av det en riktig slöardag :p
I söndags så var det sista dagen på sommarschemat.
Och vi fick lämna wo till matchen mot Kimstad, surt.

Idag så gick jag upp snortidigt, och så åkte jag och Sabina och kollade läget på Linköpings universitet. Snacka om att det är stort! Så där kommer jag nog att gå vilse emellanåt. Men nu vet vi iallafall i vilken sal vi ska vara i första dagen.

Sen så åkte jag, Kim och Fredrik till Tjen. Så nu har jag faktiskt badat i år :) Vet inte om det var två eller tre år sen sist. Men kallt som fan var det, men det var det värt!


Nu blir det ett par avsnitt av Vänner :)


/Lalla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback