December 23

Dan före dopparedan.

Jobb 7:00-16:30- En lång dag med andra ord. Och det har verlkigen gått i ett. Visst, jag tycker det är bra och roligt. Men man blir ju så trött sen när man väl sätter sig ner :p
Vet faktiskt inte hur många gånger jag sprang till och från affären till exempel ;p Och en tant var jag hos fem gånger under dagen. Det ni ;p

Åkte expressen hem, med en Carro i andra änden av telefonen så det blev lite trevligt promenadsällskap ;p
Väl hemma så möttes jag av en färdig julskinka. Har dammsugat övervåningen, klätt granen och lagt under de flesta av paketet (alla från mig ligger där iallafall), duschat och ätit. Nu ger jag upp med städandet faktiskt. Jag vet att det inte helt och fullt är klart men det får jag ta och fixa till någon annan dag.

Nu tittar jag på Sunes Jul, igen :p Och vad jag garvar! Hoho! Och julafton imorgon. Helt otroligt!


/Lalla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback