Februari 10

Och imorgon är dagen då hemlisen avslöjas och upplevs :D

Jobbade till 1 idag. Var liet körigare än igår kväll, men jag klagar inte för det för det är bara kul att ha en massa att göra hela tiden. Riktigt roligt hade jag faktiskt. Längtar till sommaren :)
Sen fick jag skjuts ut till rondellen, där jag stod och väntade ett bra tag, och då så dunkar Kim förbi. Haha, vilken chock :) Så vi pratade lite innan bussen äntligen kom och jag åkte in till stan. Där målade vi färdigt bilderna till barnboken (great!) så kunde åka hem med 17:10-bussen. Pratade mest med Kim hela vägen och nu är man hemma och det är dags att packa och fixa lite :) Hihi, ska bli så roligt :)


Men, det är dags att ta sig en dusch och sätta lite fart på röven ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback