Februari 23 - Hemvägen

Det var inte så farligt med kö i Sörping på hemvägen, så det var skönt. Men missade 2-bussen så det blev en lite längre tur på stan, vilket resulterade i två filmer, hehe.

Nu är det snart dags att förbereda sig inför träningen. Mycket kläder och annat som ska fram och packas nu i dessa tider :p

Imorgon har jag sovmorgon, men jag ska ta och gå upp tidigt ändå. Ska hinna med lite andra saker hade jag tänkt då, typ se en film och fixa iordning lite smått och kanske plugga en aning eller två innan jag ska dra mig mot Viken.



Bye folks.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Lalla eller Alexandra!!

Hur gick träningen i denna snöhalka? Hoppas du inte slog dig och att du kom hem oskadd!!

Kram

2009-02-23 @ 19:58:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback