Februari 28

Lördag morgon.
Och jag har inget större planerat inför dagen. Rätt så skönt faktiskt. Blir lite plugg och en del film-tittande sen skulle jag tro :)

Förresten så har jag ju sett en del filmer som jag inte nämnt nu på ett tag. Så här kommer några rader om det:

1408
Helen och jag såg på den igår, fast hon har sett den förut (men hon var duktig och höll tyst och berättade ingenting). Lite rörig i handlingen, men jag tyckte den var helt okej. Inte superbra, men inte heller dålig. Och rädd, det vart jag ibland. Alltid positivt.

Blades of glory
Rolig emellanåt, men inte hela tiden. Trodde den skulle vart lite bättre, men skrattade ju ibland åt att det bara var så sjukt ;p

When a stranger calls
Den här filmen såg jag faktiskt helt själv förra lördagen. Så den var ju inte så läskig att jag dog, men lite rädd vart man ju emellanåt. Och här måste jag säga att slutet var bra för en gångs skull. Lite förutsett, men passande till filmen, så det var bra!


Och igår började jag och Helen titta på Lost, så det ska vi väl kika på lite idag också skulle jag tro :)


/Lalla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback