Februari 5 - Galen

Och så var man hemma igen. Seg i skallen av bara fan, forskningsuppgiften gör mig galen!

Imorgon har jag en väldigt lång sovmorgon iallafall. Måste lämna tillbaka 3 böcker på bibblan i Viken, men ska be Zonny göra det istället. Så ska åka till stan 11:10, skönt.
Då blir det plugg med berättelsen till barnboken, sen ska jag och Jasmina handla alla ingredienser till tacos ;p
Sen så är det middag och lite kul på kvällen, och allt avslutas med en utgång till Palace. Ser fram emot morgondagen :)

På lördag så har jag äran att sälja korv i glasskiosken (vad kallar vi kiosken annars?) med Linnea. Det är iallafall skönt att det bara är två timmar ;p

Och på söndag är det en massa Wii-spelande som gäller :)

Jag tycker om helger :)



Och för dom som har missat det så ligger det faktiskt lite snö på marken ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback