Februari 7 - Bilder

Hejsan igen.

Nu är min garderob rensad och städad, så nu är den så fin så :) Undrar hur länge den kommer vara det? :p


Nu kommer bilderna upp ifrån fredagskvällen.


Tacos :)


Lena, Anna-Clara och Jasmina.


Här har vi tjejerna igen, till bords.


Sabina.


Och här är jag.


Sabina och Alexandra.


Jasmina.


A-C och Lena.


Lena och Jasmina.


Och nu så hade Matilda anlänt till Bråddgatan också :p


Jasmina öppnar paket :)


Och vi andra tittar på :p


Ett tårtfat och en tårtspade hittade Jasmina i paketen :)


Sedan skulle Jasmina få smaka på lite olika saker och gissa vad det var för något.


Det var inte det lättaste att gissa vad det var för oliak frukter, men Jasmina var duktig :)


Ja, de var de flesta bilderna :p

Nu ska jag glutta lite på Melodifestivalen och städa vidare lite.


Kommentarer
Postat av: Anna-Clara

Tack för en jättetrevlig kväll.....!!! Men jag var sååå seg igår ( lördag)

Vilka fina bilder du har lagt in. Va kul!

2009-02-08 @ 12:29:50
Postat av: Emelie

Va roligt ni verkade ha! Jag var så himla ledsen för att jag inte kunde komma :( btw du var jätte fin i plattat hår!! vi ses

Postat av: Malin

Jag håller med ovanstående! Du var jättefin Lallis :)

2009-02-10 @ 16:38:53
URL: http://mallutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback