Juni 13

Min fredag 090612:

Gick upp tidigt och fixade och grejade innan gamla Bettan kom med Kim och Fredrik. Åkte in till stan och gick sedan till bussen där vi skulle tillbringa många timmar. Blev lite frågesport (då Kim kom fyra med hjälp av ren röta!), luffarschack, prat och fikande.
Väl framme i Göteborg så kan jag ju redan nu säga att det regnade till typ 7 på kvällen, och vi skulle åka hem 8. Men med regnkläder och gummistövlar kommer man långt :p
Så det första vi åkte tillsammans var FlumeRide :p Blött värre för dom utan regnbyxor ;)
Kim lyckades också övertala mig att åka Slänggungan, och just då så var det inte så kul, blundade mest. Men sen kom man in lite i svängningarna så bland annat JukeBox, Virvelvinden och framförallt Radiobilarna var ju skitkul :p
Och så hann vi ju med att spela lite för att göra av med lite pengar också :) Och lite vinster vart det, för mig och Kim. Fredrik fick ett litet tröstpris :p
Hemvägen kändes bra lång och seg, men kollade ju på Hälsoresan, så hade ju lite tisdförfriv där.
Hemma i Gusum igen vid halv 1 typ. Och jag kan lova att det var riktigt skönt att sova efter en lång men riktigt rolig dag :)

Bilder kommer så småningom :p


/Lalla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback