Mars 12

Och grattis till mig, min mamma, min mormor och alla andra som heter Viktoria :p

Imorgon är det sista praktikdagen. Skönt, med tanke på att ännu en kurs snart är avslutad. Men samtidigt tråkigt. Två veckor går väldans fort. Men i nästa kurs väntar tre veckors praktik :)


Och ingen gympa ikväll heller. Eller, det skulle det ju inte varit för min del ändå. Men iallafall. Tror nog att det kan gå bra att srpinga nästa vecka. Det gör ju inte direkt ont. Känns bara skumt och obehagligt.

Men det är nog snart dags att gå och lägga sig. Börjar ju klockan 6 imorgon, så det blir att gå upp tidigt..
Men sen är det helg och då väntas det lite roligheter såsom Lost, skräckfilm, melodifestival med mera :p

Ha det bra!
/Lalla.

Kommentarer
Postat av: Shöleböle

Grattis i efterskott. :)

2009-03-16 @ 19:30:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback