Mars 17

Idag blev det en tur in till stan för att skriva klart utvecklingsplanen. Har börjat fundera lite på hur jag ska fixa med KU-arbetet, men det är svårt det. Imorgon ska det framkallas lite bilder, men kommer att få framkalla fler nästa vecka. Vill ut till förskolan och fota lite tror jag. Som sagt, har inte spikat något idé direkt ännu.
Sen så blev det en svängom på stan. Men kollade inte speciellt mycket eftersom jag snart är fattig och jag fyller ju faktiskt år snart också :p
Sen så åkte jag till sjukan för att möta upp mormor och morfar för att skjutsa hem dom. Usch vad jag avskyr sjukhus. Det är något där i luften som gör att det kryper i skinnet på mig. Men just idag kan det också bero på att om 8 dagar ska jag ta bort stygnen, och jag är lite rädd för det. Det svider nu som bara den, och jag vet inte om det är bra. När det kliar så är det ju ett bevis på att det läker, men just nu kliar det inte alls.. Usch!

Nu är jag seg som bara den. Tyvärr så tror jag att det inte blir något utespring för min del imorgon.. Jävla snor! 
Men man vet aldrig vad som kan hända under en natt :p

Nu ska jag nog ta och titta vidare på House. Snart borde alla avsnitt som jag inte sett komma fram, och det kommer bli spännande :)


/Lalla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback