Mars 25 - Inomhusträningen

Jag överlevde kvällens inomhusträning. Men det var knappt, fan vad jobbigt. Men herregud så skoj att vara tillbaka och spela. Kan/vill inte ge allt ännu eftersom man blir lite feg av att det ibland kan göra ont, men snart ska jag nog vara färdigläkt och då blir det fullt allvar igen :p

Och nu jävlar har Helena gått om mig på Funbeat, så nu jävlar är det träning som gäller. Inte bara små fjuttiga promenader, utan träning.
Malin, join us :) Någon annan som också vill vara med och regga sina tränings- och motionsminuter? Det är kul!
Och imorgon är det som sagt gympa med Klimpen och alla andra Gusumbor och allt annat folk. Kul! Inga rygglyft och sånt kanske, men en hel del annat :p

Nej, imorgon ska mna upp tidigt (som vanligt) så nu är det nog dags att jag går och lägger mig.
Och inatt så kommer jag sova alldeles själv, utan mina förbannade stygn, because they are gone, forever! :D


Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback