Maj 12

Käken mår lite bättre idag. Kan nästintill tugga normalt, så det är ju framsteg iallafall.

Det var en väldigt lång praktikdag iallafall. Det blev till slut jag, Helena och fyra barn som åkte buss till Viken, gick till Sörby och lekte, gick tillbaka till bussen, åkte hem och gick hem tillbaka till förskolan här hemma. Snacka om att dom var trötta :p Alla åt för en gångs skull mycket mat, och sedan var dom som vanligt igen ;p Så eftersom man itne hann med någon rast under dagen så fick jag sluta en halvtimme tidigare, skönt!
Så nu har jag pillat med lite papper som ska med imorgon.

Och snart är det dags att packa inför fotbollsträningen. Hoppas att det inte kommer någon mer regnskur!
Men jag tror och hoppas att de flesta har läkt sina skador efter söndagens tuffa slitmatch.

Imorgon så öppnar jag igen. Vilket betyder att jag slutar 1 :)
Och imorgon ska jag hinna med mycket. Jag ska åka in till stan för att skicka lite papper till Helena (som jag förståss sparat i skolan). Sen ska jag hem och då måste jag hinna med att baka muffins, och även flytta runt i mitt rum eftersom det ska bytas fönster på torsdag förmiddag. Så det kommer nog bli en väldigt lång dag kan jag tänka mig.
Men jag har hört en fågel viska i mitt öra att jag nog kommer få gå hem redan vid 11-tiden på fredag, och det är klart att man inte kan bli annat än glad :p


Men nu ska jag prata färdigt med Kim och sedan springa och packa.
Ciao.

/Lalla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback