November 22

Och helgerna går som vanligt alldeles för fort.
I fredags så var det som vanligt praktik. Sen stressade jag iväg till Ringarum för att jobba ett kvällspass på hemtjänsten. Fick jobba i Gusum och köra omkring ute i skogen. Var inte så lerigt som förra veckan så det gick bra och de tre rådjuren som jag såg höll sig inte alltför nära bilen som tur vad.

Igår var det äntligen dags för GIF-festen. Först prisutdelning, då Linnea fick för lagets målgörare & Jojjo fick både spelarnas & tränarnas pris :)
Sen blev det förfest hos Malin & promenad ner till Viran för käk & fortsatt partaj.

Så idag har jag varit rätt så seg, men hunnit med lite ändå. Mina två par fotbollsskor är nu infettade och på sin plats i förrådet. Jag har bakat bananmuffins, blåbärsmuffins & saffransmuffins :) & självklart har jag sett reprisen av Dansbandskampen. Kom ihåg att rösta två gånger igår iallafall. Kulkul att de fick guldstjärnan :)

Nu så sitter jag och tittar på Rena rama rolf. Så deppig kan man inte vara just nu iallafall ;p
Imorgon blir det praktik igen, tyvärr utan Janni som är sjuk igen.
Sen så blir det att åka till Viken & fika på mina goda muffins med min käraste vän Caroline :)



/Lalla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback