November 3

I förmiddags var jag iväg på studiecirkel igen. Fick lite finbesök också, så det var kul. Förhoppningsvis blir det en tripp till kommunhuset. Och i januari ska det bli en sväng upp till Stockholm och riksdagshuset, LO och så var det det så kallade högkvarteret, men kommer inte ihåg vad det hette..

Sen blev det en tur till Viken för att lämna tillbaka lite böcker och sen åkte jag hem för att läsa ännu mer.
Blev lite trött på allt, så då letade jag fram en gammal VHS (ni läste rätt) så det slutade med att jag satt och fixade lite med mina teckenspråksbilder och tittade på Aladdin. Åh, nostalgi på hög nivå!


Se och lyssna och njuut :)









/Lalla.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha ja gamla kort är roliga :P Aladdin är bra! :) hoppas allt går bra i skolan :) kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback