September 29

En fullsmockad dag.
Först VFU. Och där blev det lite stressigt för både mig och Janni. Beslutade oss för att följa med till gympan, men där blev det inte så mycket prat utan var med och hjälpte till vid redskapen. Kom tillbaka och vår handledare var hemma för att få sin diskmaskin lagad, så då fick vi följa med till matsalen och vänta till alla barn var färdiga, men eftersom vi hade med oss matlåda idag, så skulle ju vi hinna äta och förbereda lektionen också. Men det gick bra, blev färdiga i precis lagom tid (och man behöver väl inte alltid äta så att man känner vad det smakar, oftast vet man ju det innan ändå) :p
Så vi läste våra sagor i halvklass, lekte lite zoo och sedan var det arbete två och två som väntade för barnen. Efter rasten blev det lite mer jobb med berättelserna och sedan fick de jobba i sina par med rimbilderna som Janni tillverkat. Så i det stora hela gick det bra :)
Efter snack med handledaren så stressade jag till vändplatsen för att möta upp min skjuts, som för övrigt var sen (!) så jag hade inte behövt vara så stressad, men då kom jag också till Gusum där det var dags för möte och genomgång av häfte nummer 1.
När det var avklarat så gick jag hem, tittade på ett avsnitt av Desperate samtidigt som jag åt och bytte om för sedan var det ju dags för fotbollsträning, en väldigt kul sådan :)
Hem igen, dusch och koll av mail och packning inför morgondagen.

Så det är väl snart dags för att försöka sova lite igen då. Hoppas det går bättre än inatt. Fattar inte att jag kan ha så ont vid revbenen. Det måste vara några muskler som sitter där som jag antingen har träningsvärk i, eller som jag sträckt. Skumt är det iallafall, och smärtar gör det också..


Men, god natt på er iallafall gottfolk.

/Lalla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback