Februari 22

I lördags blev det en tur till Viken för att se Melodifestivalen, äta varm smörgåstårta och umgås med trevligt sällskap :)

Igår var det träningsdags och så stressade jag hem för att hinna iväg till jobbet, 3 timmar igen. Men dom tre timmarna gick undan vill jag lova. Men som vanligt hann jag snacka en hel del skit mellan husen också ;p När man väl fått upp farten är det svårt att stressa ner.
När jag kom hem så blev det iallafall att titta på Blåsningen :)

Idag skippar jag föreläsningen och satsar på tentapluggandet istället. Sen ikväll blir det möte med skrivgruppen och eventuellt följer jag med som åhörare på kommunfullmäktige, vi får se.

Men som sagt, idag ska jag helhjärtat plugga, så det är det jag ska göra nu.
Tråkigt som tusan, men jag måste.. Kanske man kan ge sig ut på en promenad också, men det är ju så förbaskat kallt så det kanske är lika bra och vänta till morgondagens spinningpass istället.


/Lalla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback