Februari 9

Och här sitter man i skolan. Har precis varit på första delen av ett seminarium. Och istället för att bara vara med på hälften av andra halvan så skippade jag hela. Haha, det blev många mattebegrepp här ;p
Snorig är jag också men det struntar jag i för ikväll ska jag hinna med att köra spinning med laget! :) Så snart ska jag åka med Campus-bussen och jag hoppas att jag hinner med 17:10-bussen, det ultimata vore ju att hinna med 16:25 redan, men man ska väl inte ha för stora förväntningar en dag som denna.

Och imorgon ska jag jobba på Ringarums förskola igen. Så kan det gå ibland, när man minst anar det ;p


Men nu ska jag gå ut i kylan så att jag inte missar bussen redan här, vore ju alltför typiskt ;)


/Lalla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback