Maj 17

Måndag idag igen, och som vanligt så är måndagar pest.
Har varit på praktiken idag och fått uppleva att även 6:or kan vara sjukt jobbiga på måndagar. Där ligger mina
små 1:or i lä om man säger så :p
Och det känns i huvudet nu vill jag lova. Och så är det tänkt att man ska plugga när man kommer hem såhär på eftermiddagarna. Det är inte det lättaste om man säger så. Ska nu först hjälpa mamma att fixa lite mat. Sen blir det plugg och så ikväll är det fotbollsträning :)

Och om jag tänker efter så är det inte många praktikdagar kvar. Tisdagen, som är en vanlig dag. Onsdagen är friluftsdag så då kommer vi vara ute hela dagen. Torsdagen ska 6:orna hälsa på högstadiet så då kommer dom blivande 4:orna på besök. Sen så blir jag ledig på fredag eftersom de ska på klassresa så då blir min sista praktikdag nästa tisdag istället. Sen så är det slutspurten med fallstudiekomplettering, omtenta och examinerande uppgifter. Hej och hå i gardinen den blå!

Stressveckan har bara börjat, så nu ska jag tuta och köra.


/Lalla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback