Maj 9

Sitter som vanligt här och deppar över att helgen är slut. Det finns så mycket jag borde göra, men det är så lite som blir gjort.

Igår var det fest i hembygdsgården för grannen Peter som fyllde 40. Riktigt trevligt, förutom vädret då förstås. Kollade sedan på Bröllopsfotografen med mamma och pappa.

Idag var det match i Krokek, som tyvärr blev ännu en förlust. Försöker ladda om inför morgondagen då vi har match igen, men det är inte lätt.
Sen blev det gympa, den sista för denna säsong. Nu får vi vänta ända till Gusumsdagarna för nästa gympapass.

Nu väntas en kort vecka, även denna innebär praktik.
Borde (jag hatar detta ord) egentligen plugga lite, men det blir nog att lägga sig tidigt och läsa i min skönlitterära bok istället. Har ju en långhelg och då har jag faktiskt tänkt ta tag i pluggandet ordentligt. Vi får se om jag lyckas.


/Lalla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback