September 26

Först och främst måste jag ju säga att Ladies night var en riktigt rolig upplevelse! Dit ska jag även nästa år :D

Och idag är det söndag och även den är snart över.
Har hunnit med en hel del idag.

Först var det säsongens sista match på Dalängen mot Igelfors. En riktigt rolig match att spela (trots 9-manna) och vi vann med 7-0 :D (Och jag gjorde ett litet mål av de 7) :)
Sen efter duschen samlades vi i klubblokalen för att smaska upp smörgåstårtorna som jag och Malin fixade till igår. Helt klart godkända :)
Hem för att packa upp och göra mig redo för att åka till Viken för ett möte.
Tillbaks till Gusum och skynda till gympapasset.
Och så har man kommit hem och hittat till datorn igen. Ska alldeles strax förflytta mig till tv:n för lite nedvarvning.


/Lalla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback