Helgen är slut

Ny vecka och allt.
I fredags var jag på uppropet då. Var inte alls som jag trodde. Är det verkligen möjligt att över 200 personer ska svara ja när sitt namn ropas upp och sedan säga vart man bor? Ja, det var så det var iallafall. 
Jag var helt ensam från Gusum :o :p
Efter uppropet gjorde vi namnskyltar, registrerade oss (fråga mig inte varför) och sedan gick jag och Maria på stan, Maria fixade till frillan och åt innan vi åte hem och jag sprang till jobbet :)

I lördags så firade vi mamma ute i stugan med kusiner, fastrar och förbröder. Lite sent med tanke på att mamma fyllde 40 i juni, men det gick ju bra ändå ;p

Igår vare match mot Kuddby.
Jag fick köra, men hade inte så muntert sällskap i bilen direkt. Lovar att stämningen förbättras totalt om Anna hade åkt med :a
Ledde med 1-0 och spelade riktigt bra emellanåt. Men i andra halvlek så orkar inte jag med min markering som gör två mål (och ett var på offside!!) Sen bytte jag och ville inte spela mer efter att ha gjort ett uselt uppspel och tagit en hörna som gick i ribban..
Nalle Puh borde ha tagit domarens plats iallafall. Han var Knäpp!
Ja, det slutade med att Kuddby vann med 4-2. Orättvist, med tanke på två offside-mål.
Men Vånga på onsdag då, då äre fight n' spirit som gäller.

Men idag äre måndag.
Var tänkt att jag och Maria skulle festat med våra "klasskompisar" på Otten ikväll, men Maria fick jobb och det prioriterar båda före skolan nu när det ändå bara är lek som gäller.
Så imorrn blire jag som får åka hem fort som fan för att hinna jobba kvällen.
Snart blire en sväng in till staden och titta lite. Träffa Anna också, nice :)

Det var min helg, och lite till.
Kanske inte så intressant, men men.
That's my life..


/Hejdå

Kommentarer
Postat av: Maria

jag försöker stå ut..

2007-08-21 @ 21:37:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback