Jobbat helgen

Lugnt och skönt.
Har inte hänt ett dugg, allt har bara flytit på.
Nu har jag bara en vecka kvar, eller snarare 4 dagar. Huu, skulle vilja vara kvar. Skönt det vore om man kunde vara kvar i höst, men nu är ju planerna inte så. Nej, mina planer är att plugga ja. Men sen då? Vad händer sen? Allt är så ovisst, jag vill ha kontroll. Kontroll och planering. Läskigt ska det bli, men som tur vad så är det ju ett tag kvar.
Och jag ska faktiskt njuta av mina 4 sista dagar. Och så ska jag ringa och höra om jag kommer kunna få hoppa in nån helg, på lov och kvällar emellanåt. Skulle ju vara toppen, för pengar behöver jag.

"It hurt so bad, all those things you said"
Ibland äre bra onödigt att öpnna käften.
Ibland förstår sig inte folk på sånt.
Ord kan såra. Ord betyder så mycket, och vissa ord fastnar och försvinner inte. De sitter kvar, precis som ett ärr.
Men det är det väl ingen som förstår?!


Nu ska jag skriva i min timrapport för helgen, och sen så ska jag se på Beck.


Herrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback