Stupid mondays

Måndagar är aldrig några roliga dagar.
På bussen imorse fick jag heller inte sitta ensam, utan en trevlig prick kom och var übertrevlig och morgonpigg ;p
Jaja, kanske bara är bra att man vaknar till liv nån gång.
Dagen började med föreläsning. Sen fick jag springa till rådhuset för att hinna med informationsträffen om att stå med i vikariebanken. Och jag hann precis :p
Sen gick jag och köpte mig ett nytt busskort. Lönen jag fick idag kommer försvinna snabbt..!
Tillbaka till skolan, och sen blev det en sväng på stan. Träffade Karro och hennes kompis på stan och hängde  efter dom. Sen vare intro om att skriva uppsats och intervjua barn.. Slutade dagen klockan 5..
När jag skulle gå av bussen när jag äntligen var hemma så började det spö-regna. Kul!
Och nu har jag beställt 5 kursböcker, trist! 800 kr till försvann där! Och det är ändå en massa böcker jag inte har. Tänkte försöka låna mig till några stycken, wish me good luck.
Hoppas bara att dom här böckerna kommer den här veckan nu. En måste jag iallafall ha läst tills på måndag nästa vecka.. :/ Det är knapert om tid minsann.
Känner mig helt slutkörd, och pluggandet har inte kommit igång på riktigt än.
Huu, jag bävar inför det första litteraturseminariet! ;/

Nu ska jag se lite på Vänner.

Jag har faktiskt ingen föreläsning eller nånting imorrn!
Härligt med en ledig dag! :D

Men onsdag, torsdag och fredag slutar jag 5. Så glädjen försvinner nog när tisdagen är slut.
Men men, sen äre ju helg :p
Och på torsdag ska jag träffa Emelie! :) & sova hemma hos henne i hennes nya, fina lägenhet :D Mysigt!



Bajbajs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback