Ångest

Skola imorrn. Börjar känna ångesten som kryper upp för armarna.. Det är iofs bara ett litteraturseminarium (som tur vad utan handledare) och två föreläsningar.. Ska titta runt lite på stan sen med, så det blir nog sent hem. Och tidigt dit, börjar ju 8 då..

Men, jag har pluggat relativt bra idag. Kress-boken är färdigläst, fast visst kanske jag knappt förstår hälften, men nu äre gjort ändå och det finns ingen mer energi till den boken.

Ångest inför tentan är på väg också, känner det på mig. Om jag inte klarar den den här gången då? Snacka om sämst!


Men, nu ska jag läsa lite i nån av dom gamla kursböckerna och titta efter begrepp lite snabbt, sen äre OTH (som jag tjatat om hela dagen)

Slepp well.
Jag vet vad jag ska drömma om (och som jag vet kommer gå i uppfyllelse)
Jag och Maria framför Kent :)

F-dag idag. Verkligen!

/ Lalla FFF


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback