Dagen före dopparedagen

Only one day left.

I fredags så var jag med på Annas och Pias julfest, mysigt.
Anna började blöda, vi köpte pizza, såg på två komedier, pratade en massa och sov. Men det var kul det :)

Igår så åkte vi hem vid halv 12, och jag började städa nästan direkt, fram till typ 8 med några korta pauser där emellan. Men det enda jag hann var i princip bokhyllan och mina tre skrivbordslådor :o
Men idag gick det fortare. Nu är jag äntligen klar, och gick upp vid 8 för att hinna med allt :) Så det som är kvar för idag är provsmak av skinkan när den är klar, klä granen och lägga klapparna där under. Kanske också uppesittarkvällen - Bingolotto. Det brukar vara jag som får spela på den lotten som mamma och pappa köpt, för att de inte orkar ^^, Det är en ära. Kanske ska se om det är nått kvar att göra där nere med, glitter och galej :p



Grus och gnejs, lingonfejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback