Jul-slut

Min tredje och sista julafton för i år är nu slut.
Snart nyår då.
Mitt hopp är som bortblåst, so why try?
Nä.

Fick iallafall presentkort på Stadium och H&M idag. Och lite småsaker. Imorrn blire en tripp in till stan med mormor och morfar, och jag ska minsann inte köra.

Haha, min mormor tycker ju då att hon är på ålderns höst. Så idag berättade hon att hon kan vara så där osäker på om hon stängt av spisen, strykjärnet, kaffebryggaren osv. Visst, så kan vi alla vara, jag är en av dom som måste titta två gånger om jag har låst dörren. Men när man drar fram spisen för att dra ut kontakten till den, "bara för att vara på säkra sidan att alla plattor och ugnen då är avstängd". Då har det gått lite välans långt.. Morfar bara garva och tror att golvet snart kommer att bli nött där. :p

Hoho, men nu känner jag doften av pappas hemmagjorda hamburgare (som mamma fått äran att steka) så kanske ska gå ner och duka.
Sen blire filmmys.



' Maskelitrask


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback