Kress

Kress- kass. Jaja, nu har jag läst boken och ska bara skriva ner mina anteckningar på datorn. Detta tog hela förmiddagen..
Men, nu har jag lite tid till övers för annat kul skolarbete. lite småpysslande i mitt rum och sisådära. Ochså ska jag ladda över en massa bilder från min telefon och min nu fungerande kamera (?!) till datorn och ladda upp lite bilder på bilddagboken eftersom jag har  varit tråkig och inte gjort det på ett tag. Men jag lovar, varenda dag i december ska jag ladda upp en bild. Tråkig eller ej, detta ska jag göra. Och visst, ibland blir det kanske lite senare, men jag har ett rätt så fullt schema. Men ändå.

Håll nu tummarna för mig att det funkar nu..
 

/ Lalla F


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback