Stjärngosse

Tentan igår, gick skit. När man har tokat ett ord fel, så måste man ha full pott på dom andra två. Det kommer jag aldrig få, och jag kommer få göra om tentan igen i januari. Snacka om dum!

Och idag är det ingen fotbollsträning heller :S Gusums jäkla julbasar.. Upp och titta på lillebrorsan som är stjärngosse ^^,
Ledig från skolan idag, skönt. Har en del att ta igen efter allt tenta-pluggande. Ska ha läst en bok på 200 sidor om hur barn lär sig läsa och skriva till imorrn, skrivit klart min artikel, läst igenom Jockes, Josefins och Saras artiklar, och skriva ner hur min VFU var. Jag mår så bra just nu.

Den 19:e december känns väldigt avlägset, och det är mycket som ska göras fram tills dess, men då. Då ska jag njuta (och plugga hemma, men bara med tre stora skrivuppgifter, det är väl ingenting). Inte samma sak iallafall. Och just det, kommer ju ha två tentor i januari så sånt pluggande blir det ju också. Lite varje dag, eller nästan, kanske.


Njae.
Back to work.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback