Träningsvärk

Jag tror jag dör. Min träningsvärk, speciellt i mina armar, är outhärdlig!

Men, idag har jag läst Helander hela dagen. Urk!
Åkte in till stan och lämnade madrassen och pratades vid en liten kortis. Alltid något, men visst kunde det varit längre..
Mötte upp Maria i stan, gav tillbaka boken, betalade biljetten och fick min Kent-biljett i min hand :) Det är sant, allt är på riktigt. Imorgon är det exakt två månader kvar tills jag kommer uppleva sann och riktig lycka!
Åkte hem, pluggade lite till. Åkte med mamma och pappa ner till Viken och Sörby, eftersom det var Jul i vårt hus idag. Väntade på att klockan skulle gå, var med i luciatåget (^^) och gicl omkring och gluttade på allt. Mysmys :) Fick skjuts hem också, så nu är jag hemma. Ska nog typ gå och lägga mig. Kanske läsa lite till, men vet inte om jag riktigt orkar det. Det har varit en tuff dag, även om det inte låter som så :p

Och, idag har jag faktiskt varit rätt så duktig. En lussekatt. Och lite till då.
Det som saknas var mer promenad. Och. Nää. No big deal. Keep on going.


Fredag imorrn. Plugghelgen väntar! Jippie!




/ Lalla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback