Dagstur till Ullared på fredag.

Finally ska vi dit.






Så chockad, så förvånad.
På ett positivt eller negativt sätt? Det vet jag faktiskt inte. Och du?
Du såg ansträngd ut. Som om du verkligen inte ville, men kände dig tvungen.
Är det så? Känner du dig tvingad att prata med mig?
Jag är en hemsk person i så fall, och då vill jag inte att du ska prata med mig alls.
For your on best.



Now come one,
Come all,
To this tragic affair,
Wipe off that make up,
What's in is despair,
So throw on the black dress,
Mix in with the lot,
You might wake up and notice you're someone you're not,
If you look in the mirror and don't like what you see,
You can find out first hand what it's like to be me,
So gather 'round piggies and kiss this goodbye,
I encourage your smiles,
I expect you won't cry,



/ 0

Kommentarer
Postat av: Em.

På studera.nu står det att man kan se om man kommer in på måndag iaf. om jag förstod det rätt. antagningsbeskeden skickas ut med post 11-13 juli har jag för mig att det också stod. puss <3

Postat av: Madde

Ha en underbar dag på Ullared.
Det förtjänar du :)
Mysunge.
/Madde

2007-07-06 @ 09:41:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback